Privacyverklaring

HR Business Partner (m/v/x)

  • WerkgeverDe Neutrale Ziekenfondsen
  • WerkgeverBrussel
  • WerkgeverVoltijds

Je functie:

  • Je beheert de administratieve personeelsdossiers.
  • Je biedt eerstelijns hulp aan de personeelsdienst: aanvragen van medewerkers beantwoorden via telefoon, e-mail en face-to-face.
  • Je neemt deel aan de voorbereiding van de in- en uitdiensttreding van medewerkers (operationele en administratieve ondersteuning).
  • Je verzekert de opvolging van uitkeringen, ziekteverloven, wettelijke verlofdagen, thematische verlofdagen, enz.
  • Je stelt sociale documenten op.
  • Je ondersteunt teamleden bij het uitvoeren van hun taken.
  • Je neemt deel aan rekruteringstaken (cv-screening, planning sollicitatiegesprekken, feedback aan kandidaten, enz.).
  • Je zorgt voor de voorbereiding en opvolging van de uitbetaling van lonen en hun administratie.
  • Je woont vergaderingen bij en stelt (je) notulen op.
  • Je stelt contracten en addenda op in overeenstemming met het wettelijke kader.
  • Je beheert en archiveer alle documenten en info die specifiek zijn voor de dienst.
  • Je werkt op integere wijze en geef je blijk van betrouwbaarheid en verantwoordelijkheid bij het uitvoeren van je taken.

Jouw profiel:

Opleiding

  • Je hebt een bachelor of een master diploma (in humanresourcesmanagement, psychologie, personeelswerk, enz.).

Technische competenties

  • Je kan een werkervaring van minimum 3 jaar voorleggen in human resources.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans of bereid dit te worden.
  • Je kan werken met de gangbare kantoortoepassingen (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Je communiceert vlot, duidelijk en op een gestructureerde manier, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Ervaring op het gebied van rekrutering is een troef.

Gedragscompetenties

  • Je geeft blijk van creativiteit en ondernemingszin.
  • Zelfontwikkeling: je geeft blijk van zelfstandigheid en enthousiasme in verband met de werkomgeving.
  • Je gaat servicegericht te werk: je biedt kandidaten en medewerkers een persoonlijke dienstverlening en onderhoudt constructieve contacten met hen.
  • Je geeft blijk van betrouwbaarheid: je handelt integer, in overeenstemming met de verwachtingen van de organisatie, je respecteert de vertrouwelijkheid en de aangegane verplichtingen.

Ons aanbod:

  • De opportuniteit om je – zowel op persoonlijk als op professioneel vlak – te ontplooien en te evolueren binnen een dynamische werkomgeving.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met een reeks extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, een terugbetaling van de aanvullende ziekteverzekering en een terugbetaling van een hospitalisatieverzekering via een mutualiteit).
  • Een regeling van 38 u/week.
  • Flexibele werkuren (mogelijkheid tot opname van overuren).
  • Terugbetaling kosten van openbaar vervoer tegen 100 %.
  • Structureel thuiswerk tot drie dagen per week (forfaitaire thuiswerkvergoeding van 70€/maand).
  • 34 vakantiedagen bij een voltijdse tewerkstelling.
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen, zodat je je kan blijven ontwikkelen op professioneel en persoonlijk vlak.
  • Een eindejaarspremie en een eindejaarstoelage.
  • Het kantoor is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer (dichtbij het Zuidstation en het Stefaniaplein – Metro Louiza) en gratis parkeergelegenheid achteraan het gebouw.

Solliciteer hier

Solliciteer hier

Wij geven 'dienstverlening' een nieuwe betekenis. Altijd aan uw zijde ! Wij staan klaar om uw leven en dat van uw gezin in goede banen te leiden, ongeacht uw leeftijd, de periode, uw overtuigingen.