oktober272020

Opleiding

Impactvol communiceren op LinkedIn

Eén van de hot-topics binnen HR is al enkele jaren employer branding. Een actieve, authentieke en regelmatige aanwezigheid op LinkedIn garandeert een versterking van het employer brand. Deze aanwezigheid is niet enkel nodig op bedrijfsniveau. Ook de individuele acties van elke medewerker maken hier een wereld van verschil.

Info

HRlearn brengt HR-professionals in beperkte kring samen om hun talent naar een hoger niveau te brengen.

Deze HRlearn sessies werden getest en goedgekeurd door het HRmagazine-team.

Opleiding Schrijf impactvolle posts op LinkedIn

Eén van de hot-topics binnen HR is al enkele jaren employer branding. Een actieve, authentieke en regelmatige aanwezigheid op LinkedIn garandeert een versterking van het employer brand. Deze aanwezigheid is niet enkel nodig op bedrijfsniveau. Ook de individuele acties van elke medewerker maken hier een wereld van verschil.

Tijdens deze opleiding leer/krijg je

  1. Hoe je op een authentieke wijze communiceert met meer impact op LinkedIn.
  2. Hoe je een authentiek personal brand bouwt die het employer brand van je bedrijf versterkt.
  3. Opvolgtraject met persoonlijk coaching en feedback-moment.

Programma

De opleiding is opgesplitst in twee leermomenten: een intense online training, gevolgd door een coachingsessie per video conference in groepjes van maximaal 4 personen. Tussen beide sessies zetten deelnemers het geleerde om in de praktijk. Tijdens de opvolg coachingsessie krijgt iedereen feedback van de coach en mededeelnemers.

27 oktober 2020, Online training (13u30-15u00): Schrijven met impact do’s and don’ts

  • Schrijf impactvolle bijdragen in relevante communities
  • Hoe stel je vragen zodat je écht antwoord krijgt
  • Connecteer met thought leaders

16 november 2020, Opvolgmoment: coachingsessie ( 1,5u)

  • Activity-check op LinkedIn
  • Individueel feedback-moment

Docent

isabel de clercqIsabel De Clercq is auteur van het boek ‘Social technologies in business’ waarin ze een methodiek ontwikkelt hoe werknemers echte ambassadeurs kunnen worden van hun bedrijf via social media. Daarnaast is ze gastdocent aan de Universiteit van Antwerpen, Solvay Business School en Vlerick Business School. Tijdens deze interactieve opleiding licht Isabel ons de do’s and don’ts toe om op succesvolle manier te communiceren via social media.

 

Doelgroep

  • HR-professionals die actief willen inzetten op LinkedIn
  • Marketeers die de HR-afdeling ondersteunen
  • Communicatiemedewerkers met focus op HR

Voorkennis

  • Basiskennis LinkedIn
  • Actief LinkedIn-account

Prijs

350 EURO voor twee sessies

1,5 uur opleiding (+ het boek ‘Social technologies in business’ van Isabel De Clercq)
1 uur individueel feedback-moment (via video conference op 30/06/2020)

"Dankzij deze opleiding worden mysteries van Linked-In uitgeklaard en kunnen we onmiddellijk aan de slag. We krijgen concrete, praktische tips mee die op korte termijn al een verschil maken. Doordat we met een klein groepje waren, konden we in de diepte ingaan op ieders vragen."

- Joëlle Dekeyser, Talent Development Advisor J&G Advisory -

"LinkedIn is voor mij een waardevolle personal branding tool. Waar sta ik voor als freelance HR Interim Manager? Waarvoor mogen organisaties mij bellen? De opleiding met Isabel De Clercq was voor mij een eye-opener, een moment van reflectie hoe je op een authentieke manier omgaat met online delen, geven en leren. Een aanrader!"

- Jan Glazemaekers, HR manager Gilbert De Clercq -

Registreren

Inschrijven op deze ZOOM sessie